Αγαπητοί γονείς,
Ζητούμε την κατανόησή σας για τα ιδιαίτερα προβλήματα που παρουσιάστηκαν σήμερα, πρώτη ημέρα τής τηλεκπαίδευσης των μαθητών μας, τα οποία δεν οφείλονταν στη Φ.Ε. και δεν ήταν δυνατόν να αντιμετωπιστούν σε επίπεδο σχολείων και υπηρεσιών Πληροφορικής τής Φ.Ε.
Το πρόβλημα εντοπιζόταν στις πλατφόρμες τής Cisco (Webex Meeting και Training) η οποία μάς ενημέρωσε γραπτώς ότι:
«Έχουμε αποκαταστήσει τη λειτουργία τής υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία). Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες τού Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού τού ζητήματος».
Επισημαίνουμε ότι η Φ.Ε επέλεξε, με δικές της δαπάνες, ως ηλεκτρονική πλατφόρμα τηλεμαθημάτων την Cisco (Webex Training), η οποία αποτελεί παγκοσμίως την πλέον αξιόπιστη εφαρμογή τηλεκπαίδευσης. Πρόκειται για επιλογή που βασίζεται σε αυστηρά κριτήρια με γνώμονα τις ποιοτικές και τεχνικές προδιαγραφές, πρωτίστως όμως την ασφάλεια των δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών, ενώ ελήφθη υπ’ όψιν και η εμπειρία τής Cisco στη χρήση αυτής τής εφαρμογής για συναφείς σκοπούς. Θέλουμε να ελπίζουμε ότι δεν θα παρουσιαστούν παρόμοια προβλήματα στο μέλλον.
Με τιμή,
Σωτήριος Γκλαβάς
(Υπεύθυνος από το Δ.Σ. για το Ψηφιακό Σχολείο)