Μετάβαση στο περιεχόμενο
FacebookInstagramYouTubeLinkedInRssEmailΤηλέφωνο
  • ARSAKEIO.GR
  • E-ARSAKEIO.GR
  • PORTAL
  • STUDENT EMAIL
  • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
  • Φ.Ε.
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία – Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία Λογότυπο Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία – Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία Λογότυπο Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία – Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία Λογότυπο

Ενημερωτική συνάντηση Αίτηση εισαγωγής

  • ΑΡΣΑΚΕΙΑ
    • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
    • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΣΑΚΕΙΩΝ
    • ΓΙΑΤΙ ΑΡΣΑΚΕΙΟ;
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ΣΧΟΛΕΙΑ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΕΚΑΛΗΣ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΤΙΡΑΝΩΝ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ – STEM
    • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
    • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
    • ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
    • ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
    • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΗΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ
    • ΧΩΡΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΚΑΦΗΣ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ & ΣΕΠ
    • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
    • SUMMER CAMP
    • ΙΑΤΡΕΙΑ
    • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
    • ΕΣΤΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΗΜΕΡΙΔΕΣ
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΡΑ
    • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
    • ΑΙΤΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
    • ΔΙΔΑΚΤΡΑ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
    • ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ
    • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
    • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΣΙΤΙΣΗ
    • ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
    • PORTAL – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
  • ΝΕΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επιμορφωτικό σεμινάριο  για την Τεχνητή Νοημοσύνη στους καθηγητές τής Δευτεροβάθμιας των Αρσακείων Σχολείων

  1. Αρχική
  2. Άρθρα
  3. Αρσάκεια - Τοσίτσεια Εκάλης
  4. Α' Γυμνάσιο Εκάλης
  5. Επιμορφωτικό σεμινάριο  για την Τεχνητή Νοημοσύνη στους καθηγητές τής Δευτεροβάθμιας των Αρσακείων Σχολείων
  • Αρσάκεια Ψυχικού
    • Νηπιαγωγείο Ψυχικού
    • Α’ Δημοτικό Ψυχικού
    • B’ Δημοτικό Ψυχικού
    • Γ’ Δημοτικό Ψυχικού
    • Α’ Γυμνάσιο Ψυχικού
    • Β’ Γυμνάσιο Ψυχικού
    • Α’ Λύκειο Ψυχικού
    • Β’ Λύκειο Ψυχικού
    • Γενικό Λύκειο Ψυχικού
  • Αρσάκεια – Τοσίτσεια Εκάλης
    • Νηπιαγωγείο Εκάλης
    • Α’ Δημοτικό Εκάλης
    • B’ Δημοτικό Εκάλης
    • Γ’ Δημοτικό Εκάλης
    • Α’ Γυμνάσιο Εκάλης
    • Β’ Γυμνάσιο Εκάλης
    • Α’ Λύκειο Εκάλης
    • Β’ Λύκειο Εκάλης
  • Αρσάκεια Πατρών
    • Νηπιαγωγείο Πάτρας
    • Δημοτικό Πάτρας
    • Γυμνάσιο Πάτρας
    • Λύκειο Πάτρας
  • Αρσάκειο Ιωαννίνων
    • Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
    • Δημοτικό Ιωαννίνων
    • Γυμνάσιο Ιωαννίνων
    • Λύκειο Ιωαννίνων
  • Προβολή μεγαλύτερης εικόνας Επιμορφωτικό σεμινάριο  για την Τεχνητή Νοημοσύνη στους καθηγητές τής Δευτεροβάθμιας των Αρσακείων Σχολείων

Επιμορφωτικό σεμινάριο  για την Τεχνητή Νοημοσύνη στους καθηγητές τής Δευτεροβάθμιας των Αρσακείων Σχολείων

Τα Σχολεία τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, έχοντας ως γνώμονα την πρωτοπορία και την καινοτομία στις εκπαιδευτικές πρακτικές και μεθόδους και αναγνωρίζοντας την ανάγκη για διαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών τους, διοργάνωσαν με πρωτοβουλία των Διευθυντών των Α΄ και Β΄ Αρσακείων-Τοσιτσείων Γυμνασίων και Λυκείων Εκάλης επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη, για όλους τους συναδέλφους τής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού και Εκάλης, το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024, στις 09:00-12:00, στο συγκρότημα των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων Εκάλης.

Εισηγητής ήταν ο κ. Βασίλης Οικονόμου, σύμβουλος για θέματα Πληροφορικής στο Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού.

Το σεμινάριο απετέλεσε μια μεγάλη ευκαιρία για όλους τους εκπαιδευτικούς των διαφόρων ειδικοτήτων να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις πάνω στο επίκαιρο και ευαίσθητο θέμα τής Τεχνητής Νοημοσύνης, ώστε και να είναι σε θέση να κάνουν το επόμενο βήμα, ενημερωμένοι και έχοντας καλλιεργήσει νέες απαραίτητες δεξιότητες. Με το πέρας τού σεμιναρίου δόθηκαν δηλώσεις συμμετοχής και διανεμήθηκε διαδικτυακά ηλεκτρονικά βιβλίο τού ομιλητή, προσφορά στους εκπαιδευτικούς τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας.

Βασικά σημεία τής εισήγησης:

Κατά την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία του ο κ. Οικονόμου ανέδειξε τη σημασία τής Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στην εκπαίδευση ως έναν τρόπο για να αναζωογονηθεί η διδασκαλία και να προσεγγιστεί η τεχνολογία χωρίς φόβο αλλά ως ευκαιρία για καινοτομία. Μετά από μια σύντομη ιστορική αναδρομή και, αφού εξήγησε με απλά λόγια τον τρόπο λειτουργίας τού “φωτεινού παντογνώστη που με απόλυτη συνδυαστική σκέψη και ταχύτητα αξιοποιεί όλη την υπάρχουσα βιβλιογραφία”, τόνισε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν πρέπει να θεωρείται απειλή αλλά εργαλείο που διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς και ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα.

Στη συνέχεια παρουσίασε διάφορα εργαλεία, όπως το ChatGPT, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ερωτήσεων, περιλήψεων, πλήρων σχεδίων μαθήματος, θεατρικών σεναρίων και εικονογραφημένων κειμένων μαθητών, προσφέροντας παράλληλα νέους τρόπους εξατομικευμένης προσέγγισης που ταιριάζουν στις σύγχρονες ανάγκες μάθησης. Ο κ. Οικονόμου αναφέρθηκε, επίσης, σε ποικίλες εφαρμογές, όπως το Myheritage και το Gamma App, που παρέχουν ενδιαφέρουσες δυνατότητες για εκπαιδευτικά σενάρια και ψηφιακές αφηγήσεις, προσθέτοντας ψυχαγωγικό και βιωματικό χαρακτήρα στο μάθημα και διευκολύνοντας την κατανόηση δύσκολων εννοιών.  

Στη συνέχεια, ο ομιλητής επεσήμανε την ανάγκη για διαρκή προσαρμογή και δυναμική μάθηση, αφού  η αξιοποίηση τής Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να φέρει τον εκπαιδευτικό πιο κοντά στον μαθητή. Παράλληλα, αναφέρθηκε στο πλαίσιο σωστής λειτουργίας και τα ηθικά ζητήματα που εγείρονται, υπογραμμίζοντας τον σκεπτικισμό τής κοινωνίας, μεγάλο μέρος τής οποίας προτείνει επιβράδυνση των εξελίξεων στον τομέα αυτό.

Κλείνοντας, ο κ. Οικονόμου έδωσε έμφαση στη σημασία τής προσωπικότητας τού δασκάλου στην επίτευξη ποιοτικής εκπαίδευσης και επεσήμανε ότι η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει, αλλά όχι να υποκαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα. Απέρριψε, έτσι, την ιδέα ότι η τεχνολογική επανάσταση οδηγεί σε “δημιουργική καταστροφή” και υποστήριξε ότι, αξιοποιώντας τα οφέλη της και μετριάζοντας τους κινδύνους της, η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να διαμορφώσει το μέλλον τής εκπαίδευσης, ενδυναμώνοντας τους μαθητές, υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς και ενθαρρύνοντας ένα περιβάλλον μάθησης με λιγότερους αποκλεισμούς και περισσότερη δικαιοσύνη. 

Στο τέλος του σεμιναρίου διανεμήθηκε μέσω QR από τον εισηγητή χρήσιμο εκπαιδευτικό υλικό, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Βιογραφικό σημείωμα τού ομιλητή:

Ο Βασίλης Οικονόμου κατέχει τη θέση τού συμβούλου για θέματα Πληροφορικής στο Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού. Διετέλεσε Διευθυντής Πληροφορικής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης στο Ελληνο-Αμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα- Κολλέγιο Αθηνών και Ψυχικού. Από το 1994 μέχρι και το 2020 ήταν Υπεύθυνος Πληροφορικής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης στα Εκπαιδευτήρια Δούκα, καθώς και τής Ομάδας Μαθητικού Υπολογιστή, με στόχο την ένταξη και αξιοποίηση τού ατομικού Μαθητικού Υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι πιστοποιημένος αξιολογητής εταιριών με πρακτική εμπειρία στην αξιολόγηση εταιριών στο επίπεδο «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία» – European Foundation for Quality Management Validator. Από το 2014 είναι σύμβουλος τής SoFIA Education Experts Ltd. Το 2013 κέρδισε τη διάκριση Expert Educator και εκπροσωπεί τη χώρα μας (2014) στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Δασκάλων που διοργανώνει η Microsoft στη Βαρκελώνη και τo 2014, με την ομάδα μαθητών του, τον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό προγραμματισμού: Kodu Kup (e-skils, European School Net, Microsoft). Το 2015 επελέγη εκ νέου ως Expert Educator (MIEExpert15) και ορίστηκε ως ο ένας από τους δεκατρείς Microsoft Fellows στον κόσμο και κριτής των έργων των ομάδων οι οποίες διαγωνίστηκαν στο SEATTLE (USA). Έχει διακριθεί και βραβευτεί για έργα σχετικά με την εισαγωγή τής μεθοδολογίας «1:1» στην εκπαίδευση, καθώς και για την επίδραση τού ψηφιακού υλικού στις μεθοδολογίες εκπαίδευσης και στον ρόλο τού εκπαιδευτικού. Έχει συμμετάσχει ως ερευνητής και αναλυτής-προγραμματιστής στην σχεδίαση και υλοποίηση πάνω από 50 ερευνητικών έργων σχετικά με τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση αλλά και στην Ειδική Αγωγή. Έχει συμμετάσχει επίσης στην ανάπτυξη ερευνητικού και αναπτυξιακού λογισμικού στα πεδία αυτά, με πάνω από 80 τίτλους λογισμικού, καταρτίζοντας παράλληλα εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική. Έχει αναπτύξει Συστήματα Διαχείρισης Δεδομένων (M.I.S.) σε αρκετά προγραμματιστικά περιβάλλοντα. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και μελέτες σε περιοδικά και έχει παρουσιάσει εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια με θέμα την «Εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία» και την «Ποιότητα στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στη διεύρυνση την μεθοδολογίας «1:1», το Mixed Reality στην εκπαίδευση, τις διαδραστικές επιφάνειες και το ποιοτικό εκπαιδευτικό λογισμικό. Όραμά του είναι να εμπλέξει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων στην αξιοποίηση τής τεχνολογίας στην Εκπαίδευση.

  • 001
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο  για την Τεχνητή Νοημοσύνη στους καθηγητές τής Δευτεροβάθμιας των Αρσακείων Σχολείων
  • image001
  • image002
  • image003
  • image004
  • image005
  • image006
  • image007
  • image008

Αρσάκεια - Τοσίτσεια Σχολεία2025-03-28T12:26:59+02:008 Νοεμβρίου 2024|Κατηγορία: Α' Γυμνάσιο Εκάλης|Λέξεις κλειδιά: δεξιότητες, καινοτομία, τεχνολογία, εκπαίδευση, τεχνητή νοημοσύνη, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, επιμορφωτικό σεμινάριο, Αρσακείων - Τοσιτσείων Γυμνασίων|

Κοινοποιείστε το άρθρο!

FacebookXRedditLinkedInWhatsAppTelegramTumblrPinterestVkXingEmail

Σχετικά Άρθρα

Νωπογραφία: Ιστορία, Τεχνική και Εξέλιξη – «Καλλιτεχνικό Εργαστήρι: Το Σχολείο αλλιώς!»

Νωπογραφία: Ιστορία, Τεχνική και Εξέλιξη – «Καλλιτεχνικό Εργαστήρι: Το Σχολείο αλλιώς!»

4th SCMUN

4th SCMUN

Ένας αισώπειος μύθος ζωντανεύει μέσα από τη δημιουργική ματιά των παιδιών

Ένας αισώπειος μύθος ζωντανεύει μέσα από τη δημιουργική ματιά των παιδιών

Διαδικτυακή συνάντηση τής δημοσιογραφικής μας ομάδας με σύμβουλο Πληροφορικής από το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού

Διαδικτυακή συνάντηση τής δημοσιογραφικής μας ομάδας με σύμβουλο Πληροφορικής από το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού

Συμμετοχή των μαθητών μας στον Kangaroo Language Contest

Συμμετοχή των μαθητών μας στον Kangaroo Language Contest

«Πλανήτης Γη το κοινό μας σπίτ»: Εργαστήριο Δεξιοτήτων Α΄ τάξης  (Δ´μέρος)

«Πλανήτης Γη το κοινό μας σπίτ»: Εργαστήριο Δεξιοτήτων Α΄ τάξης  (Δ´μέρος)

Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (2025)

Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (2025)

Εκπαιδευτική εξόρμηση τής Γ΄ τάξης στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου

Εκπαιδευτική εξόρμηση τής Γ΄ τάξης στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου

«Δον Κιχώτης» – Εκπαιδευτική εξόρμηση τής Β΄ τάξης στο θέατρο

«Δον Κιχώτης» – Εκπαιδευτική εξόρμηση τής Β΄ τάξης στο θέατρο

  • ΝΕΑ

    • Αρσάκεια Ψυχικού
      • Νηπιαγωγείο Ψυχικού
      • Α' Δημοτικό Ψυχικού
      • B' Δημοτικό Ψυχικού
      • Γ' Δημοτικό Ψυχικού
      • Α' Γυμνάσιο Ψυχικού
      • Β' Γυμνάσιο Ψυχικού
      • Α' Λύκειο Ψυχικού
      • Β' Λύκειο Ψυχικού
      • Γενικό Λύκειο Ψυχικού
    • Αρσάκεια – Τοσίτσεια Εκάλης
      • Νηπιαγωγείο Εκάλης
      • Α' Δημοτικό Εκάλης
      • B' Δημοτικό Εκάλης
      • Γ' Δημοτικό Εκάλης
      • Α' Γυμνάσιο Εκάλης
      • Β' Γυμνάσιο Εκάλης
      • Α' Λύκειο Εκάλης
      • Β' Λύκειο Εκάλης
    • Αρσάκεια Πατρών
      • Νηπιαγωγείο Πάτρας
      • Δημοτικό Πάτρας
      • Γυμνάσιο Πάτρας
      • Λύκειο Πάτρας
    • Αρσάκειο Ιωαννίνων
      • Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
      • Δημοτικό Ιωαννίνων
      • Γυμνάσιο Ιωαννίνων
      • Λύκειο Ιωαννίνων
    • 001 Τα νέα των εκπαιδευτικών
  • Ανακοινώσεις

    • Ανακοινώσεις Φ.Ε. (Σχολεία)
    • Ανακοινώσεις Φ.Ε. (Διοίκηση)
    • Αρσάκεια Ψυχικού
      • Νηπιαγωγείο Ψυχικού
      • Α’ Δημοτικό Ψυχικού
      • B’ Δημοτικό Ψυχικού
      • Γ’ Δημοτικό Ψυχικού
      • Α’ Γυμνάσιο Ψυχικού
      • Β’ Γυμνάσιο Ψυχικού
      • Α’ Λύκειο Ψυχικού
      • Β’ Λύκειο Ψυχικού
      • Γενικό Λύκειο Ψυχικού
    • Αρσάκεια – Τοσίτσεια Εκάλης
      • Νηπιαγωγείο Εκάλης
      • Α’ Δημοτικό Εκάλης
      • B’ Δημοτικό Εκάλης
      • Γ’ Δημοτικό Εκάλης
      • Α’ Γυμνάσιο Εκάλης
      • Β’ Γυμνάσιο Εκάλης
      • Α’ Λύκειο Εκάλης
      • Β’ Λύκειο Εκάλης
    • Αρσάκεια Θεσσαλονίκης
      • Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
      • Δημοτικό Θεσσαλονίκης
      • Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
      • Λύκειο Θεσσαλονίκης
    • Αρσάκεια Πάτρας
      • Νηπιαγωγείο Πάτρας
      • Δημοτικό Πάτρας
      • Γυμνάσιο Πάτρας
      • Λύκειο Πάτρας
    • Αρσάκεια Ιωαννίνων
      • Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
      • Δημοτικό Ιωαννίνων
      • Γυμνάσιο Ιωαννίνων
      • Λύκειο Ιωαννίνων
Arsakeio

ΝΕΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

  • Ενημερωτική συνάντηση
  • Αίτηση εισαγωγής
  • Δίδακτρα
  • Μετακίνηση
  • Υποτροφίες
  • Ενημερωτικά έντυπα
  • Κανονισμοί
  • Ενδυµασία

Κοκκώνη 18, Π. Ψυχικό, 154 52

210 6755555210 6755555
info@arsakeio.grinfo@arsakeio.gr
Ενημερωτική συνάντησηΕνημερωτική συνάντηση
Αίτηση εισαγωγήςΑίτηση εισαγωγής

ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

  • Πολιτική της ΦΕ σχετικά με τη χρήση συστήματος βιντεoεπιτήρησης
  • Συμμόρφωση GDPR

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

  • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
  • Χρονολόγιο Αρσακείων
  • Θέσεις Εργασίας
  • Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία
  • Συλλογος Αποφοιτων ΣΑΦΕ
  • e-arsakeio
  • Εστία Επιστημών
  • Γ. Μπαμπινιώτης
  • Στοά Βιβλίου

Συνεργασίες

Αρσάκεια Ψυχικού

Νηπιαγωγείο Ψυχικού
Α’ Δημοτικό Ψυχικού
B’ Δημοτικό Ψυχικού
Γ’ Δημοτικό Ψυχικού
Α’ Γυμνάσιο Ψυχικού
Β’ Γυμνάσιο Ψυχικού
Α’ Λύκειο Ψυχικού
Β’ Λύκειο Ψυχικού
Γενικό Λύκειο Ψυχικού

21067551072106755107
Αρσάκεια – Τοσίτσεια Εκάλης

Νηπιαγωγείο Εκάλης
Α’ Δημοτικό Εκάλης
B’ Δημοτικό Εκάλης
Γ’ Δημοτικό Εκάλης
Α’ Γυμνάσιο Εκάλης
Β’ Γυμνάσιο Εκάλης
Α’ Λύκειο Εκάλης
Β’ Λύκειο Εκάλης

21062182502106218250
Αρσάκεια Θεσσαλονίκης

Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
Δημοτικό Θεσσαλονίκης
Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Λύκειο Θεσσαλονίκης

23103040002310304000
Αρσάκεια Πατρών

Νηπιαγωγείο Πατρών
Δημοτικό Πατρών
Γυμνάσιο Πατρών
Λύκειο Πατρών

26109903502610990350
Αρσάκεια Ιωαννίνων

Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
Δημοτικό Ιωαννίνων
Γυμνάσιο Ιωαννίνων
Λύκειο Ιωαννίνων

26510520552651052055
Αρσάκεια Τιράνων

Νηπιαγωγείο Τιράνων
Δημοτικό Τιράνων
Γυμνάσιο Τιράνων
Λύκειο Τιράνων

+3550696947002+3550696947002

Copyright 2012 – | Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία – Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία

Page load link
Αρχική
Πίσω
Νέα
Συνάντηση
Εισαγωγή
Go to Top