Μετάβαση στο περιεχόμενο
FacebookInstagramYouTubeLinkedInRssEmailΤηλέφωνο
  • ARSAKEIO.GR
  • E-ARSAKEIO.GR
  • PORTAL
  • STUDENT EMAIL
  • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
  • Φ.Ε.
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία – Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία Λογότυπο Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία – Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία Λογότυπο Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία – Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία Λογότυπο

Ενημερωτική συνάντηση Αίτηση εισαγωγής

  • ΑΡΣΑΚΕΙΑ
    • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
    • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΣΑΚΕΙΩΝ
    • ΓΙΑΤΙ ΑΡΣΑΚΕΙΟ;
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ΣΧΟΛΕΙΑ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΕΚΑΛΗΣ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
    • ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΤΙΡΑΝΩΝ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ – STEM
    • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
    • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
    • ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
    • ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
    • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΗΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ
    • ΧΩΡΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΚΑΦΗΣ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ & ΣΕΠ
    • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
    • SUMMER CAMP
    • ΙΑΤΡΕΙΑ
    • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
    • ΕΣΤΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΗΜΕΡΙΔΕΣ
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΡΑ
    • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
    • ΑΙΤΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
    • ΔΙΔΑΚΤΡΑ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
    • ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ
    • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
    • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΣΙΤΙΣΗ
    • ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
    • PORTAL – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
  • ΝΕΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τεχνητή νοημοσύνη και αλγόριθμοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

  1. Αρχική
  2. Άρθρα
  3. Επιλογή θεμάτων
  4. Τεχνητή νοημοσύνη και αλγόριθμοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
  • Αρσάκεια Ψυχικού
    • Νηπιαγωγείο Ψυχικού
    • Α’ Δημοτικό Ψυχικού
    • B’ Δημοτικό Ψυχικού
    • Γ’ Δημοτικό Ψυχικού
    • Α’ Γυμνάσιο Ψυχικού
    • Β’ Γυμνάσιο Ψυχικού
    • Α’ Λύκειο Ψυχικού
    • Β’ Λύκειο Ψυχικού
    • Γενικό Λύκειο Ψυχικού
  • Αρσάκεια – Τοσίτσεια Εκάλης
    • Νηπιαγωγείο Εκάλης
    • Α’ Δημοτικό Εκάλης
    • B’ Δημοτικό Εκάλης
    • Γ’ Δημοτικό Εκάλης
    • Α’ Γυμνάσιο Εκάλης
    • Β’ Γυμνάσιο Εκάλης
    • Α’ Λύκειο Εκάλης
    • Β’ Λύκειο Εκάλης
  • Αρσάκεια Πατρών
    • Νηπιαγωγείο Πάτρας
    • Δημοτικό Πάτρας
    • Γυμνάσιο Πάτρας
    • Λύκειο Πάτρας
  • Αρσάκειο Ιωαννίνων
    • Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
    • Δημοτικό Ιωαννίνων
    • Γυμνάσιο Ιωαννίνων
    • Λύκειο Ιωαννίνων
  • Προβολή μεγαλύτερης εικόνας Τεχνητή νοημοσύνη και αλγόριθμοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Τεχνητή νοημοσύνη και αλγόριθμοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Στις 3, 6 και 9 Σεπτεμβρίου οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού, Εκάλης, Πατρών, Θεσσαλονίκης και Ιωαννίνων θα επιμορφωθούν με θέμα: «Η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι αλγόριθμοι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση». Η επιμόρφωση οργανώνεται από την Επόπτρια των Σχολείων Δρ Νέλλη Παππά και την Αναπληρώτρια Επόπτρια κ. Σοφία Σταθοπούλου. Την επιμόρφωση θα κάνει ο Δρ Άρης Μαυρομμάτης, Μαθηματικός-Θεωρητικός Τέχνης-Ανάπτυξη Τεχνολογίας Υπερμέσων, Ερευνητής – Καθηγητής Κέντρο Διά Βίου Μάθησης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) δομείται στη βάση της υπολογιστικής σκέψης και της υπολογιστικής τεχνολογίας και έχει μια ενδιαφέρουσα και συναρπαστική εξέλιξη στην ιστορία του ανθρώπου. Αυτή η εξέλιξη αντικατοπτρίζει την ανθρώπινη επιθυμία για αυτοματοποίηση και επίλυση πολύπλοκων προβλημάτων. Πριν από 25 αιώνες περίπου ο Αριστοτέλης διατύπωσε στα Πολιτικά (Πολιτικά 1254a) ότι: «Αν κάθε μέσο είχε τη δύναμη να ολοκληρώσει μόνο το έργο του μετά από εντολή ή από μόνο του, όπως υποστηρίζουν για τα αυτόματα του Δαιδάλου ή τους τρίποδες του Ηφαίστου, για τους οποίους ο ποιητής λέει ότι εκτελούσαν αυτόματα την εργασία τους στο εργαστήριο του θεού, έτσι, αν και οι σαΐτες του αργαλειού είχαν τη δύναμη να υφαίνουν οι ίδιες και οι χορδές να παίζουν μόνες τους κιθάρα, τότε οι αρχιτέκτονες δεν θα χρειάζονταν εργάτες ούτε οι αφέντες δούλους» υπονοώντας τη μετασχηματιστική δύναμη της Τεχνολογίας.  
Τον 17ο αιώνα, ο Blaise Pascal εφηύρε την αριθμομηχανή, γνωστή ως Pascaline. Αυτή η μηχανική συσκευή μπορούσε να εκτελεί βασικές αριθμητικές πράξεις και θεωρείται πρόδρομος των σύγχρονων υπολογιστών. Η εφεύρεση του Pascal έθεσε τα θεμέλια για μελλοντικές εξελίξεις στην υπολογιστική τεχνολογία. Κατά τη διάρκεια του 19ου και του πρώιμου 20ού αιώνα, σημειώθηκαν σημαντικές πρόοδοι. Ο Charles Babbage σχεδίασε την Αναλυτική Μηχανή, ενώ η Ada Lovelace θεωρείται η πρώτη προγραμματίστρια. Αυτές οι εξελίξεις μαζί με τις καινοτόμες επιστημονικές εργασίες των John von Neumann και Alan Turing οδήγησαν στην ανάπτυξη των πρώτων ηλεκτρονικών υπολογιστών κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Η εποχή των ψηφιακών υπολογιστών ξεκίνησε τη δεκαετία του 1950 με την εμφάνιση των πρώτων εμπορικών υπολογιστών. Η ραγδαία ανάπτυξη των μικροεπεξεργαστών τη δεκαετία του 1970 οδήγησε στην επανάσταση των προσωπικών υπολογιστών, καθιστώντας την υπολογιστική τεχνολογία προσιτή στο ευρύ κοινό. Τις τελευταίες δεκαετίες, η εξέλιξη της υπολογιστικής ισχύος και των αλγορίθμων έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης (AI). Η AI περιλαμβάνει συστήματα που μπορούν να μαθαίνουν, να προσαρμόζονται και να λαμβάνουν αποφάσεις με τρόπους που μιμούνται την ανθρώπινη νοημοσύνη. Από την αναγνώριση φωνής και εικόνας μέχρι τα αυτόνομα οχήματα και τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης αποφάσεων, η AI μεταμορφώνει πολλούς τομείς της ζωής μας.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο στον τομέα της εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η ικανότητά της να προσαρμόζεται και να εξατομικεύει τη μαθησιακή διαδικασία φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται η γλώσσα και τα μαθηματικά. Αυτή η εξέλιξη οδηγεί σε μια πιο διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία, λαμβάνοντας υπόψη τις μοναδικές ανάγκες και ικανότητες κάθε μαθητή (εξατομικευμένη μάθηση). Στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας, η AI προσφέρει εξατομικευμένα προγράμματα ανάγνωσης και γραφής. Τα συστήματα AI μπορούν να αναλύσουν το επίπεδο ανάγνωσης ενός μαθητή και να προτείνουν κατάλληλα κείμενα που ταιριάζουν στις ικανότητές του. Επιπλέον, μπορούν να παρακολουθούν την πρόοδο του μαθητή σε πραγματικό χρόνο, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο και τη δυσκολία ανάλογα με τις επιδόσεις του. Αυτό επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να παρέχουν στοχευμένη υποστήριξη σε μαθητές που μπορεί να αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ενώ παράλληλα προσφέρουν πιο προκλητικό υλικό σε εκείνους που προοδεύουν ταχύτερα. Στα μαθηματικά, η AI έχει εισαγάγει προσαρμοστικά συστήματα μάθησης που αναγνωρίζουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία κάθε μαθητή. Αυτά τα συστήματα μπορούν να δημιουργήσουν εξατομικευμένα σχέδια μαθημάτων, προσφέροντας ασκήσεις και προβλήματα που ανταποκρίνονται στο επίπεδο κατανόησης τού κάθε μαθητή. Για παράδειγμα, εάν ένας μαθητής δυσκολεύεται με τα κλάσματα, το σύστημα AI μπορεί να παρέχει περισσότερες ασκήσεις και οπτικές αναπαραστάσεις για να ενισχύσει την κατανόηση. Αντίθετα, για έναν μαθητή που έχει κατακτήσει τις βασικές έννοιες, το σύστημα μπορεί να προσφέρει πιο σύνθετα προβλήματα για να διατηρήσει το ενδιαφέρον και να προωθήσει την περαιτέρω ανάπτυξη.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μπορεί να αξιοποιηθεί για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση διαθεματικών δραστηριοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, η ενσωμάτωση της AI στη διδασκαλία της γλώσσας και των μαθηματικών μπορεί να δημιουργήσει ένα συναρπαστικό και αποτελεσματικό μαθησιακό περιβάλλον. Ένα παράδειγμα μια τέτοιας προσέγγισης είναι η Δημιουργία Εξατομικευμένων Μαθηματικών Ιστοριών, οι οποίες ενσωματώνουν μαθηματικές έννοιες σε ένα αφηγηματικό πλαίσιο. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο ενισχύει τις μαθηματικές δεξιότητες των μαθητών, αλλά βελτιώνει επίσης την κατανόηση κειμένου και τις γλωσσικές ικανότητές τους, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει την κριτική σκέψη, ενισχύει τη δημιουργικότητα και προωθεί μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση και των δύο αντικειμένων.
Στόχος της επιμόρφωσης είναι οι εκπαιδευτικοί:
  1. Να προσεγγίσουν με πολύ απλό τρόπο ό,τι συζητάμε ως Τεχνητή Νοημοσύνη μέσα από τον επιστημονικό πυρήνα της, ο οποίος είναι τα Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα και η σχέση αυτών των δικτύων με τα Βιολογικά Νευρωνικά Δίκτυα.
  2. Να γνωρίσουν τρεις βασικές εφαρμογές-προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους προκειμένου να συγκροτήσουν διαθεματικές εργασίες με ευρύτερους θεματικούς πυλώνες την γλώσσα και τα μαθηματικά.
  3. Να γνωρίσουν το πώς κατασκευάζεται ένας αλγόριθμος χρησιμοποιώντας απλά προβλήματα του αναλυτικού τους προγράμματος.
4 Να σχεδιάσουν τη δική τους διαθεματική δραστηριότητα η οποία θα συνδυάζει την γλώσσα και τα μαθηματικά και θα αξιοποιεί τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που συζητήθηκαν καθώς και να γράψουν αντίστοιχους απλούς αλγορίθμους.

 
Οι επιμορφώσεις θα γίνουν ως εξής:

  1. Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου στο Ψυχικό
  2. Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη (οι εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης και των Ιωαννίνων)
  3. Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου στην Εκάλη ( οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της Εκάλης και της Πάτρας)

 
Αρσάκεια - Τοσίτσεια Σχολεία2025-03-28T11:54:30+02:0020 Αυγούστου 2024|Κατηγορία: Επιλογή θεμάτων|Λέξεις κλειδιά: τεχνητή νοημοσύνη, αλγόριθμοι|

Κοινοποιείστε το άρθρο!

FacebookXRedditLinkedInWhatsAppTelegramTumblrPinterestVkXingEmail

Σχετικά Άρθρα

Από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA) στα Αρσάκεια

Από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA) στα Αρσάκεια

Οι εξαρτήσεις και η διαχείρισή τους από την Οικογένεια και το Σχολείο

Οι εξαρτήσεις και η διαχείρισή τους από την Οικογένεια και το Σχολείο

Ομιλία με θέμα «Κυβερνοασφάλεια και Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο»

Ομιλία με θέμα «Κυβερνοασφάλεια και Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο»

Τα Αρσάκεια συμμετέχουν σε διεθνή έρευνα για τη Διαστημική Ιατρική!

Τα Αρσάκεια συμμετέχουν σε διεθνή έρευνα για τη Διαστημική Ιατρική!

Νεογράφημα με αφιερώματα στον Απ. Αρσάκη, στη Δημοκρατία, στην Κύπρο και στον Γ. Ζογγολόπουλο

Νεογράφημα με αφιερώματα στον Απ. Αρσάκη, στη Δημοκρατία, στην Κύπρο και στον Γ. Ζογγολόπουλο

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης ευχαριστεί τα Αρσάκεια για την Ίμβρο

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης ευχαριστεί τα Αρσάκεια για την Ίμβρο

25 μαθητές μας προκρίθηκαν στον μαθηματικό διαγωνισμό “Ευκλείδης”

25 μαθητές μας προκρίθηκαν στον μαθηματικό διαγωνισμό “Ευκλείδης”

Εξαιρετική επιτυχία των μαθητών μας στις εξετάσεις γλωσσομάθειας DELF!

Εξαιρετική επιτυχία των μαθητών μας στις εξετάσεις γλωσσομάθειας DELF!

«Η Σοφία στο Σχολείο» στα Αρσάκεια Δημοτικά

«Η Σοφία στο Σχολείο» στα Αρσάκεια Δημοτικά

  • ΝΕΑ

    • Αρσάκεια Ψυχικού
      • Νηπιαγωγείο Ψυχικού
      • Α' Δημοτικό Ψυχικού
      • B' Δημοτικό Ψυχικού
      • Γ' Δημοτικό Ψυχικού
      • Α' Γυμνάσιο Ψυχικού
      • Β' Γυμνάσιο Ψυχικού
      • Α' Λύκειο Ψυχικού
      • Β' Λύκειο Ψυχικού
      • Γενικό Λύκειο Ψυχικού
    • Αρσάκεια – Τοσίτσεια Εκάλης
      • Νηπιαγωγείο Εκάλης
      • Α' Δημοτικό Εκάλης
      • B' Δημοτικό Εκάλης
      • Γ' Δημοτικό Εκάλης
      • Α' Γυμνάσιο Εκάλης
      • Β' Γυμνάσιο Εκάλης
      • Α' Λύκειο Εκάλης
      • Β' Λύκειο Εκάλης
    • Αρσάκεια Πατρών
      • Νηπιαγωγείο Πάτρας
      • Δημοτικό Πάτρας
      • Γυμνάσιο Πάτρας
      • Λύκειο Πάτρας
    • Αρσάκειο Ιωαννίνων
      • Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
      • Δημοτικό Ιωαννίνων
      • Γυμνάσιο Ιωαννίνων
      • Λύκειο Ιωαννίνων
    • 001 Τα νέα των εκπαιδευτικών
  • Ανακοινώσεις

    • Ανακοινώσεις Φ.Ε. (Σχολεία)
    • Ανακοινώσεις Φ.Ε. (Διοίκηση)
    • Αρσάκεια Ψυχικού
      • Νηπιαγωγείο Ψυχικού
      • Α’ Δημοτικό Ψυχικού
      • B’ Δημοτικό Ψυχικού
      • Γ’ Δημοτικό Ψυχικού
      • Α’ Γυμνάσιο Ψυχικού
      • Β’ Γυμνάσιο Ψυχικού
      • Α’ Λύκειο Ψυχικού
      • Β’ Λύκειο Ψυχικού
      • Γενικό Λύκειο Ψυχικού
    • Αρσάκεια – Τοσίτσεια Εκάλης
      • Νηπιαγωγείο Εκάλης
      • Α’ Δημοτικό Εκάλης
      • B’ Δημοτικό Εκάλης
      • Γ’ Δημοτικό Εκάλης
      • Α’ Γυμνάσιο Εκάλης
      • Β’ Γυμνάσιο Εκάλης
      • Α’ Λύκειο Εκάλης
      • Β’ Λύκειο Εκάλης
    • Αρσάκεια Θεσσαλονίκης
      • Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
      • Δημοτικό Θεσσαλονίκης
      • Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
      • Λύκειο Θεσσαλονίκης
    • Αρσάκεια Πάτρας
      • Νηπιαγωγείο Πάτρας
      • Δημοτικό Πάτρας
      • Γυμνάσιο Πάτρας
      • Λύκειο Πάτρας
    • Αρσάκεια Ιωαννίνων
      • Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
      • Δημοτικό Ιωαννίνων
      • Γυμνάσιο Ιωαννίνων
      • Λύκειο Ιωαννίνων
Arsakeio

ΝΕΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

  • Ενημερωτική συνάντηση
  • Αίτηση εισαγωγής
  • Δίδακτρα
  • Μετακίνηση
  • Υποτροφίες
  • Ενημερωτικά έντυπα
  • Κανονισμοί
  • Ενδυµασία

Κοκκώνη 18, Π. Ψυχικό, 154 52

210 6755555210 6755555
info@arsakeio.grinfo@arsakeio.gr
Ενημερωτική συνάντησηΕνημερωτική συνάντηση
Αίτηση εισαγωγήςΑίτηση εισαγωγής

ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

  • Πολιτική της ΦΕ σχετικά με τη χρήση συστήματος βιντεoεπιτήρησης
  • Συμμόρφωση GDPR

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

  • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
  • Χρονολόγιο Αρσακείων
  • Θέσεις Εργασίας
  • Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία
  • Συλλογος Αποφοιτων ΣΑΦΕ
  • e-arsakeio
  • Εστία Επιστημών
  • Γ. Μπαμπινιώτης
  • Στοά Βιβλίου

Συνεργασίες

Αρσάκεια Ψυχικού

Νηπιαγωγείο Ψυχικού
Α’ Δημοτικό Ψυχικού
B’ Δημοτικό Ψυχικού
Γ’ Δημοτικό Ψυχικού
Α’ Γυμνάσιο Ψυχικού
Β’ Γυμνάσιο Ψυχικού
Α’ Λύκειο Ψυχικού
Β’ Λύκειο Ψυχικού
Γενικό Λύκειο Ψυχικού

21067551072106755107
Αρσάκεια – Τοσίτσεια Εκάλης

Νηπιαγωγείο Εκάλης
Α’ Δημοτικό Εκάλης
B’ Δημοτικό Εκάλης
Γ’ Δημοτικό Εκάλης
Α’ Γυμνάσιο Εκάλης
Β’ Γυμνάσιο Εκάλης
Α’ Λύκειο Εκάλης
Β’ Λύκειο Εκάλης

21062182502106218250
Αρσάκεια Θεσσαλονίκης

Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
Δημοτικό Θεσσαλονίκης
Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Λύκειο Θεσσαλονίκης

23103040002310304000
Αρσάκεια Πατρών

Νηπιαγωγείο Πατρών
Δημοτικό Πατρών
Γυμνάσιο Πατρών
Λύκειο Πατρών

26109903502610990350
Αρσάκεια Ιωαννίνων

Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
Δημοτικό Ιωαννίνων
Γυμνάσιο Ιωαννίνων
Λύκειο Ιωαννίνων

26510520552651052055
Αρσάκεια Τιράνων

Νηπιαγωγείο Τιράνων
Δημοτικό Τιράνων
Γυμνάσιο Τιράνων
Λύκειο Τιράνων

+3550696947002+3550696947002

Copyright 2012 – | Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία – Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία

Page load link
Αρχική
Πίσω
Νέα
Συνάντηση
Εισαγωγή
Go to Top